Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

ΠΡΟΣ
ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Υπόψη του Προέδρου της Ομοσπονδίας
κ. Νικολάου Κωνσταντουράκη

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

του ΧΡΗΣΤΟΥ ΤΣΑΝΤΗΛΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ


Σπάτα,  3 Ιουλίου 2013

Κοινοποίηση:
- Δήμαρχο
- Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
- Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους
- Μέλη Επιτροπής ΄΄ Περιβάλλον και Αεροδρόμιο ΄΄
- Μέλη της Ομοσπονδίας των Εξωραϊστικών  και των Πολιτιστικών Συλλόγων Αρτέμιδας.
- Τοπικά Μ.Μ.Ε.

Κύριε Πρόεδρε,
Πριν λίγες μέρες έλαβα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ένα έγγραφο της Ομοσπονδίας σας με αριθμ. Πρωτ. 179 / 14 - 6 - 2013 που υπογράφετε εσείς ως Πρόεδρος και η κα Άννα Ραφτοπούλου ως Γραμματέας.
Το θέμα του εγγράφου όπως εσείς το προσδιορίζετε είναι : <<Ψήφιση εγγράφου Επιτροπής Αεροδρομίου από το Δημοτικό Συμβούλιο σχετικά με τα όρια θορύβου του αεροδρομίου>>

Κατ΄ αρχάς διεπίστωσα ότι επιτέλους (!!!) η Ομοσπονδία φαίνεται να αλλάζει τη μέχρι τώρα στάση της, αυτή της ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ, για τα δύο αυτά Αυτοδιοικητικά Όργανα!!
Διότι είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα,

-       Η παρουσία σας στην Επιτροπή Αεροδρομίου, είναι σχεδόν ανύπαρκτη, (ίσως να έχετε παραβρεθεί σε μία απ΄ τις αρχικές συνεδριάσεις, την οποία δεν θυμάμαι) μολονότι στην απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 14η  Απριλίου 2011 περί σύστασης της Επιτροπής Αεροδρομίου αναφέρεται ΡΗΤΑ ότι <<...5) Έναν εκπρόσωπο της Ομοσπονδίας Εξωραϊστικών και Εκπολιτιστικών Συλλόγων Αρτέμιδος από τον εκάστοτε Πρόεδρό της, που σήμερα είναι ο κ. Κωνσταντουράκης Νικόλαος..>> !

-       Η παρουσία σας στις Συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, αν δεν κάνω λάθος και αυτές είναι ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΕΣ (2 - 3 παρουσίες σε σύνολο 58 συνεδριάσεων του Δ.Σ. μέχρι σήμερα), εν αντιθέσει με άλλους Προέδρους Συλλόγων της Αρτέμιδας (και μέλη της Ομοσπονδίας σας) οι οποίοι παρακολουθούν ανελλιπώς τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. και έχουν ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ εικόνα τόσο για τα θέματα, όσο (και κυρίως) για την στάση και τις τοποθετήσεις των Δημοτικών Συμβούλων!!!

Είναι αξιοθαύμαστο  το γεγονός ότι παρόλο που απουσιάζετε σχεδόν παντελώς απ΄ εργασίες των δύο προαναφερόμενων Αυτοδιοικητικών Οργάνων (είτε σαν μέλος, είτε σαν παρατηρητής), έχετε τη δυνατότητα και την οξυδέρκεια να είστε πλήρως ενημερωμένος για τα τεκταινόμενα και όχι μόνο να έχετε άποψη για τα συμβαίνοντα (την οποία την Κοινοποιείτε δημόσια), αλλά να κάνετε και υποδείξεις Αυτοδιοικητικής Συμπεριφοράς σε Δημοτικούς Συμβούλους οι οποίοι δεν έχουν χάσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ Συνεδρίαση αυτών των Οργάνων μέχρι σήμερα!!!!!

Στη συνέχεια, διαβάζοντας προσεκτικά το έγγραφό σας, διαπίστωσα ότι μεταξύ των άλλων που αναφέρει, σε κάποιο σημείο υπάρχει η εξής παράγραφος :
<< ... Αντίθετα δημοτικός σύμβουλος και μέλος της επιτροπής ο οποίος πριν το συμβούλιο δεν εξέφρασε την αντίρρησή του για την εισήγηση της επιτροπής ως όφειλε, κατά τη συνεδρίαση και πριν την ψήφιση του θέματος ζήτησε μεταξύ άλλων να απαλειφθεί η παράγραφος 4... >>.
Επειδή, ήμουν προσωπικά ο μόνος Δημοτικός Σύμβουλος που μετέχω στην Επιτροπή και ταυτόχρονα διαφοροποιήθηκα στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου σε κάποια σημεία του εισηγητικού σημειώματος,
και επειδή η φράση υπόδειξη <<ως όφειλε>>, προσβάλει άμεσα και δημόσια την Αυτοδιοικητική μου Αξιοπρέπεια, θεωρώ υποχρέωσή μου απέναντι στα μέλη της Ομοσπονδίας σας να εκφράσω δημόσια τη δική μου αντίληψη για τα πράγματα με την ΘΕΡΜΗ παράκληση τα δύο κείμενα (το δικό σας και το δικό μου) να αναγνωστούν στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας σας, καθώς και να καταγραφούν στο Βιβλίο των Πρακτικών των Συνεδριάσεων.
Όμως, πριν και πρώτα απ΄ όλα, για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε, θα ήθελα να περιγράψουμε, να συμφωνήσουμε και να δεχτούμε μεταξύ μας, ΔΥΟ (2) τουλάχιστον ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ που ισχύουν ΜΟΝΙΜΑ και ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΑ  για όσους επιλέγουν να Υπηρετήσουν το Δημόσιο Συμφέρον μέσα απ΄ τους κόλπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης!!
Συγκεκριμένα τις περιγράφω στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ - Ι - !

Α. ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ :
'Ετσι, με βάση τις δυο Βασικές Αρχές που προανέφερα στο Παράρτημα - Ι -  και χωρίς να αμφισβητώ την κρίση σας, θα σας παρακαλούσα πολύ να δούμε ΜΑΖΙ τα γεγονότα με την χρονική σειρά που αυτά πραγματοποιήθηκαν και στη συνέχεια με ηρεμία και κατά το δυνατόν αντικειμενικότητα να εντοπίσουμε ποιος ή ποιοι έπραξαν ΄΄ ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ ΄΄ και ποιοι όχι!

1.       Την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013 λαμβάνω στις 2.00 μ.μ. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μία ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΗ πρόσκληση για συνεδρίαση της Επιτροπής ΄΄ Περιβάλλον και Αεροδρόμιο ΄΄ , <<στον χώρο όπου συνεδρίαζε το πρώην Δημοτικό Συμβούλιο της Αρτέμιδος..>>, την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2913.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :
- Η συγκεκριμένη Επιτροπή, παρόλο που είχε περάσει 1,5 απ΄ τη διορία επανεκλογής της, ΔΕΝ είχε επανεκλεγεί !!
Τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου (μία μέρα πριν τη συνεδρίαση της Επιτροπής) υπήρχε σύγκληση Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Όμως, ανάμεσα στα 23 θέματα της Ημερήσιας Διάταξης, ΔΕΝ υπήρχε, ως όφειλε, θέμα επανεκλογής ή δικαιολόγησης της καθυστέρησης της ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗΣ της Επιτροπής!!!!
Άρα, η Επιτροπή ΄΄ Περιβάλλον και Αεροδρόμιο ΄΄ ήταν από τότε Αυτοδίκαια ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΗ!!!!!!
Σαν να μην έφτανε αυτό,
- Η Πρόσκληση ΔΕΝ είχε ως όφειλε ούτε ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ της συζήτησης, ούτε συνοδευτικά ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ (Εισηγήσεις)!!!
Μετά τη λήξη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας έκανα στην Πρόεδρο της Επιτροπής μια προσωπική και καλοπροαίρετη ερώτηση << ...ποια είναι τα θέματα που θα συζητήσουμε αύριο;..>>
Η απάντηση που πήρα ήταν <<..έλα εσύ και θα δεις...>>!!!!!!!

Έτσι, χωρίς Ημερήσια Διάταξη, χωρίς Εισηγήσεις και με ΕΚΠΤΩΤΗ την Επιτροπή, οδηγηθήκαμε στην επόμενη μέρα << στο χώρο που συνεδρίαζε το πρώην Δημοτικό Συμβούλιο της Αρτέμιδος..>> όπου,
2.      Την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013, 4 μήνες (!!!!!) απ΄ την προηγούμενη συνεδρίαση της Επιτροπής (είχε γίνει την 17η  Οκτωβρίου 2012 !!!!) πραγματοποιείται η συνεδρίαση της ήδη τυπικά και ΝΟΜΙΚΑ καταργημένης Επιτροπής ΄΄ Περιβάλλον και Αεροδρόμιο ΄΄.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :

α) Πριν την έναρξη της Συνεδρίασης :
Δυστυχώς, δεν είναι ΜΟΝΟ οι 4 μήνες καθυστέρησης των συνεδριάσεων της Επιτροπής, (ενώ αυτές θα έπρεπε να γίνονται τουλάχιστον μία φορά κάθε μήνα όπως ο ΝΟΜΟΣ επιτάσσει)!!
Υπήρχαν και άλλες σοβαρότατες παραλείψεις, όπως :
-       Ποτέ Δεν μαγνητοφωνούνταν οι συνεδριάσεις!
Ως εκ τούτου ΔΕΝ  υπήρχαν απομαγνητοφωνημένα πρακτικά !!
-       Ποτέ Δεν υπήρξε ούτε καν κάποιος Δημοτικός Υπάλληλος ως γραμματειακή στήριξη της Επιτροπής, ο οποίος θα ΄΄ κρατούσε ΄΄ στοιχειωδώς  σημειώσεις πρακτικών !!
-       Ποτέ Δεν υπήρξαν ούτε Ημερήσια Διάταξη, ούτε Εισηγητικά Σημειώματα με εξαίρεση μια καλή ΄΄ δουλειά ΄΄ που είχε κάνει ο κ. Ποθουλάκης (ο οποίος πρόσφατα ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ απογοητευμένος) !!
Εν ολίγοις, η Πρόεδρος της Επιτροπής όχι μόνο ΔΕΝ είχε διασφαλίσει ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ τα στοιχειώδη που απαιτεί μια συνεδρίαση, ΄΄ως όφειλε ΄΄, αλλά επέμενε και  ξεκίνησε τη συνεδρίαση της πιο ΚΟΡΥΦΑΙΑΣ Επιτροπής του Δήμου με όρους ΄΄ ΠΑΡΕΑΣ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ ΄΄ !!!

β) Μετά την έναρξη της Συνεδρίασης :
Με την έναρξη της συνεδρίασης, η Πρόεδρος ανακοίνωσε στο σώμα ότι το σημερινό μοναδικό θέμα θα ήταν η ανάγνωση ενός κειμένου (το οποίο ούτε καν είχε μοιραστεί στα μέλη) που είχε σχέση με το θόρυβο των αεροπλάνων κατά την απογείωσή τους απ΄ το Αεροδρόμιο.
Μετά την ανακοίνωση της Προέδρου της Επιτροπής, ζήτησα τον λόγο ΄΄ επι της διαδικασίας ΄΄ για να εκθέσω, ως όφειλα, όλα αυτά που περιέγραψα πιο πάνω (Νομιμότητα της Επιτροπής, έλλειψη εισηγήσεων και ημερήσιας διάταξης, έλλειψη πρακτικογράφου, κ.λ.π.), ξεκινώντας να της λέω έντονα διαμαρτυρόμενος ότι:
<<όχι μόνο είχαμε 4 μήνες να συνεδριάσουμε, αλλά ερχόμαστε εδώ για να συζητήσουμε ένα μόνο θέμα απ΄ τα 20 που θα έπρεπε και που είχαμε πάρει απόφαση επί προεδρίας Γκινοσάτη >>...
 η κα Πρόεδρος με διέκοψε με ιδιαίτερα ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ και ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ τρόπο, λέγοντάς μου : <<τόσο μπορώ, τόσο κάνω! Αν δεν σ΄ αρέσει σήκω και φύγε>> !!!
Συνεχίζοντας την έντονη διαμαρτυρία μου επί της διαδικασίας, της υπενθύμισα  ότι : << υπάρχει ένας Εσωτερικός Κανονισμός που ψηφίσαμε όλα τα μέλη και έχει εγκριθεί απ΄ το Δημοτικό Συμβούλιο και οφείλουμε να τον τηρούμε>>
η κα Πρόεδρος με διέκοψε απότομα για δεύτερη φορά και με τον ίδιο απαράδεκτο τρόπο, μου είπε : <<ποιος κανονισμός και κουραφέξαλα! Σου ξαναλέω, σήκω φύγε αν δεν σου κάνουμε>>!!!
Βέβαια, γι΄ αυτό το πολύ βασικό διαδικαστικό θέμα αλλά κυρίως για την αυθάδη και αγενή συμπεριφορά της Προέδρου, θα έπρεπε να λάβουν το λόγο, ως όφειλαν, τουλάχιστον οι συνάδελφοι Δημοτικοί Σύμβουλοι που παρευρίσκονταν στη συνεδρίαση !!!  Δυστυχώς επέλεξαν την ΄΄ πειθαρχημένη ΄΄ σιωπή!

Στη συνέχεια, η κα Πρόεδρος έδωσε το λόγο σε μια σεβάσμια κυρία, [της οποίας δεν συγκράτησα το όνομα, διότι ειλικρινά αδυνατώ να θυμάμαι και τα 18 ονόματα και την ιδιότητα των μελών της πολυπληθούς επιτροπής! Ενθυμούμαι μόνον τα ονόματα των Δημοτικών και Τοπικών Συμβούλων καθώς και αυτά των Σπαταναίων μελών], η οποία άρχισε να διαβάζει επί 45΄ (!!) της ώρας ένα ιδιαιτέρως ΔΥΣΝΟΗΤΟ κείμενο, υποβοηθούμενη (επειδή είχε ξεχάσει τα γυαλιά της !!) από συνάδελφο Δημοτική Σύμβουλο!
Το ότι το κείμενο ήταν όντως εξαιρετικά δυσνόητο, αποδεικνύεται απ΄ το γεγονός ότι ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Σπάτων (μορφωμένο και ευφυές άτομο), έκανε 48 (!!!) ερωτήσεις για να κατανοήσει διάφορα σημεία!
Και βέβαια ούτε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών γλίτωσε απ΄ την φραστική επίθεση της Προέδρου της Επιτροπής, η οποία αγανακτισμένη απ΄ τις συνεχείς ερωτήσεις του Προέδρου, τον διέκοψε και αυτόν προσβλητικά και ούτε λίγο ούτε πολύ υπονόησε εμμέσως πλην σαφώς ότι ο Πρόεδρος στερείται επαρκούς νοητικής ικανότητας!!!!!

1o  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :

Νομίζω ότι μέχρι εδώ μπορούμε να εξάγουμε το 1ο  Συμπέρασμα :
-       Όλοι όσοι ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ να Υπηρετήσουμε το Δημόσιο Συμφέρον μέσα απ΄ το Χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης έχουμε σοβαρές προσωπικές ευθύνες τόσο για τις επιλογές μας και την στάση μας απ΄ το πόστο που μας έβαλε η ψήφος των Δημοτών μας, όσο και για το χρόνο ενασχόλησης που αφιερώνουμε κάθε μέρα για τα κοινά!!
-       Όμως, την κύρια, ΚΟΡΥΦΑΙΑ και σχεδόν αποκλειστική ευθύνη για τα Δημοτικά Πεπραγμένα την έχουν αυτοί που οι Δημότες τους εξέλεξαν για να Διοικήσουν τον Δήμο (εν προκειμένω η Δημοτική Παράταξη της ΄΄ Νέας Πόλης ΄΄)!
 Στα 18,5 χρόνια ΣΥΝΕΧΟΥΣ παρουσίας στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μου, έχω δει πάρα πολλές φορές συναδέλφους που κλήθηκαν να διοικήσουν από κάποιο πόστο το Δήμο (Πρόεδροι Διοικήσεων Νομικών Προσώπων, Δημοτικών Επιτροπών, κ.λ.π.) να είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενό τους και πλήρως ανίκανοι να επιτελέσουν κάποιο στοιχειώδες έργο!
Αυτό είναι δυστυχώς το σύνηθες !!
Αυτό που παραμένει ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ, είναι η προσπάθεια να γίνει ΑΞΙΑΚΗ θέση και άποψη, η ανικανότητα, η ασχετοσύνη και η ανεπάρκεια!!!
Αυτή η Αξιακή θέση και άποψη του απόλυτου ΄΄ ΤΙΠΟΤΑ ΄΄  στην πράξη μεταφράζεται σε απύθμενο θράσος και εκδηλώνεται με προσωπικές προσβολές και  πλήρη ασέβεια απέναντι σε όσους διαφωνούν και αιτούνται τα στοιχειώδη ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ!!!

-       Δυστυχώς, η κατάσταση γίνεται ΤΡΑΓΙΚΑ χειρότερη, όταν αυτή η απαράδεκτη αξιακή θέση , υποστηρίζεται σιωπηρά, όχι μόνο από κάποιους εκπροσώπους των Συλλόγων (αυτοί έτσι κι΄ αλλιώς εκφράζουν 1 - 3 ενεργά μέλη του Συλλόγου τους), αλλά από ΝΕΟΥΣ Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους, οι οποίοι ΠΡΩΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ως νέοι άνθρωποι θα έπρεπε να διαμαρτυρηθούν, να καταγγείλουν και να επαναστατήσουν ως όφειλαν απέναντι σε τέτοιες τακτικές!!!!

3.       Την Πέμπτη 16 Μαΐου 2013, 3 μήνες (!!!!!) απ΄ την προηγούμενη συνεδρίαση της Επιτροπής, λάβαμε πρόσκληση για Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου όπου μεταξύ των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης υπήρχε και το 4ο  θέμα με τίτλο <<... Λήψη απόφασης σχετικά με τα όρια ΄΄ Περιβαλλοντικού Συγκοινωνιακού Θορύβου ΄΄, του Δ.Α.Α. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ..>>.
Το θέμα συνόδευε ένα επίσης δυσνόητο εισηγητικό σημείωμα με έξι (6) παραγράφους και 5 προτάσεις.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :
α) Όσο αφορά την διαδικασία :
-       Το θέμα έπρεπε να είχε ΗΔΗ εισαχθεί για συζήτηση στο αμέσως επόμενο απ΄ την συνεδρίαση της Επιτροπής, Δημοτικό Συμβούλιο ως όφειλε ! Δηλαδή την Τρίτη 26 - 2 - 2013!!
Εν ολίγοις είχε καθυστερήσει 3 μήνες (!!!) απ΄ την ημέρα που συζητήθηκε στην Επιτροπή!!
Παρεμπιπτόντως η Επιτροπή Αεροδρόμιου έχει πάλι 4 μήνες (!!!) να συνεδριάσει μέχρι και σήμερα 3 Ιουλίου 2013 (τελευταία συνεδρίαση 19 - 2 - 2013)!!!
-       Η εισήγηση του θέματος ανέφερε και παρέπεμπε σε εννέα (9 !!!) συνημμένα, από τα οποία ΔΕΝ υπήρχε ΚΑΝΕΝΑ στο φάκελο!! Ακόμη ψάχνουμε να τα βρούμε !!!

β) Όσο αφορά το εισηγητικό σημείωμα (εισήγηση) του θέματος :
Από τις έξι (6) παραγράφους του εισηγητικού σημειώματος, κατά κοινή ομολογία των συναδέλφων Δημ. Συμβ/λων, τα μόνα σημεία που ήταν σχετικά κατανοητά, ήταν η ΣΤ παράγραφος και οι πέντε (5) προτάσεις!
Επ΄ αυτών των σχετικά κατανοητών σημείων, έκανα την παρέμβασή μου και ήγειρα τις αντιρρήσεις μου.

Συγκεκριμένα :

1.      Για την ΣΤ παράγραφο :
-        Στο 3ο  εδάφιο της ΣΤ παραγράφου λέει : << Μήπως λοιπόν ο ΔΑΑ θα πρέπει να πληρώσει τις νόμιμες υποχρεώσεις προς τον Δήμο μας και να σταματήσει τις παραγγελίες μελετών στα μέτρα του; >>.
ΟΛΟΙ γνωρίζουμε πολύ καλά ότι με βάση την ΣΥΜΒΑΣΗ του 1995, ο μόνος φόρος που υποχρεούται να αποδίδει στον Δήμο το Αεροδρόμιο, είναι ο Δημοτικός Φόρος!
Τον οποίο τον αποδίδει ανελλιπώς!!
Αυτή λοιπόν η φράση αν έμενε στο τελικό κείμενο, θα έδινε το απόλυτο δικαίωμα στο Αεροδρόμιο να προσφύγει σε Ποινικά Δικαστήρια για συκοφάντηση και διασπορά ψευδών ειδήσεων που αποφέρουν ζημιά στο κύρος του και του μειώνουν τους πελάτες του!!
Γι΄  αυτή την ανοησία ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ ως όφειλα και ζήτησα να παραληφθεί!!!

-       Στο 5ο  εδάφιο της ΣΤ παραγράφου λέει : << Η πολιτική των μικροχορηγιών, των δώρων και η απαίτηση εγγράφων ευχαριστιών από τους λήπτες προσβάλει τους Δημότες μας και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ >>.
Επειδή η Επιτροπή Αεροδρομίου είναι ΔΗΜΟΤΙΚΗ και ό,τι καταγράφει, αφορά αυστηρά και μόνο ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, έθεσα στην εισηγήτρια του θέματος την εύλογη ερώτηση :
<<Ποιοι Αιρετοί ή Δημοτικοί Υπάλληλοι τα ΄΄ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΄΄ (χρηματίζονται) απ΄ το Αεροδρόμιο και μάλιστα το ευχαριστούν δημόσια και εγγράφως;>>.
Η απάντηση της εισηγήτριας ήταν ΄΄ σιγή ιχθύος ΄΄!!
Αφού δεν μου απάντησε, θεώρησα ότι αυτή η γενικόλογη και ασαφής (αφορά όλους μας)  καταγγελία είναι καθαρή ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ, κακοήθεια και ύβρις, γι΄ αυτό και ζήτησα ως όφειλα να παραληφθεί απ΄ το κείμενο !!!

2.      Για τις Προτάσεις :


ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ :

-       Το πρόβλημα οποιουδήποτε ζητήματος που εξετάζει μια επιτροπή, περιγράφεται στην εισήγηση που κάνει ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ (εν προκειμένω, σ΄ αυτό που ανέγνωσε η σεβάσμια ηλικιωμένη κυρία)!
Ταυτόχρονα ο εισηγητής καταλήγει σε ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ που αφορούν αφενός την ΛΥΣΗ και αφετέρου την ΟΡΓΑΝΩΣΗ (κατανομή εργασίας ανά πρόσωπο, Νομική και Τεχνική στήριξη, χρονοδιάγραμμα δράσεων, κ.λ.π.), την ΑΝΑΔΕΙΞΗ (Αρθογραφία, ημερίδα, Επερωτήσεις Τοπικών Βουλευτών, κινητοποιήσεις, κ.λ.π.) και το ΚΟΣΤΟΣ (αμοιβές ειδικών, έντυπο υλικό, κ.λ.π.) της προτεινόμενης λύσης του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ!
-       Τα παραπάνω τα εισάγει στο σώμα (εν προκειμένω στα μέλη της Επιτροπής Αεροδρομίου) και ζητάει λήψη απόφασης !
-       Την ΑΠΟΦΑΣΗ της Επιτροπής την εισάγει η Πρόεδρός της στο σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου για ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΓΚΡΙΣΗ τόσο της προτεινόμενης λύσης και  των μέτρων, όσο και του κόστους!!!
Όταν ο εισηγητής ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ Έγκριση Αποφάσεων στην Συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου, αλλά προτείνει ΓΕΝΙΚΩΣ και ΑΟΡΙΣΤΩΣ προς του Δημοτικούς Συμβούλους και το Δήμαρχο (!!!), τότε το θέμα το έχει ΄΄ κάψει ΄΄ συνειδητά !!
Δεν πρόκειται να γίνει απολύτως τίποτα απ΄ τα προτεινόμενα και αποφασισθέντα!!!

ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ :
-       Ανάμεσα στις προτάσεις, υπήρχε και η 4η  πρόταση που έλεγε : << Να γίνει πολιτική και νομική παρέμβαση του Δήμου μας στη νέα σύμβαση του αεροδρομίου με το Ελληνικό δημόσιο ώστε να εξεταστούν τα μεγάλα προβλήματα που δημιούργησε η πρώτη σύμβαση όπως η χρήση γης γύρω από τον χώρο του αεροδρομίου και οι απαλλοτριωμένες εκτάσεις στην περιοχή της Νεάπολης>>
Εδώ οι συντάκτες του κειμένου είχαν υποπέσει σε ΠΟΛΛΑΠΛΑ λάθη και ατοπήματα!!
Πρώτον   ας κρίνουμε την εισαγωγή αυτής της πρότασης στο κείμενο :
Τα προβλήματα και εν γένει τα ζητήματα που αφορούν το Αεροδρόμιο και τον Δήμο είναι τόσο ΣΟΒΑΡΑ, μεγάλα και ΠΟΛΛΑ που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπλέκονται μεταξύ τους!!!
Διότι και αποδυναμώνονται και αγγίζουν τα όρια της ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑΣ!!!
Π.χ.
-    Δεν είναι δυνατόν στην Αγωγή που έχει κάνει ο Δήμος Σπάτων για τη ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ του 10 % του ΄΄ Ελληνικού ΄΄ να είχε συμπεριλάβει και ΄΄ λίγο από Ζώνη Περιορισμένης Ανάπτυξης ΄΄ και ΄΄ λίγο απ΄ τα Δημοτικά Τέλη ΄΄!!
-    Δεν είναι δυνατόν στην Αγωγή που έχει κάνει ο Δήμος Σπάτων για τη ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ των Δημοτικών Τελών, να είχε συμπεριλάβει και ΄΄ λίγο από θόρυβο των αεροπλάνων ΄΄ και ΄΄ λίγο από ρύπανση του <<Ερασίνου>> χειμάρρου ΄΄
Και τέλος,
-       Δεν είναι δυνατόν στη διαδικασία του αγώνα για επίτευξη ΝΕΑΣ Νομοθεσίας σχετικά με τα όρια των θορύβων των Αεροδρομίων ανά την Ελληνική Επικράτεια, να συμπεριλαμβάνουμε και ΄΄ λίγο από Ζ.Π.Α. ΄΄ και ΄΄ λίγο από απαλλοτριώσεις που έχουν συντελεστεί το έτος 1976 ΄΄ !!!!!
Αν στη διεκδίκηση τέτοιων ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ Αιτημάτων, συμβούν τέτοιου είδους παιδαριώδη μπερδέματα ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΛΩΤΑ προκαλούν!!!!
Οι παραπάνω παρατηρήσεις αποτελούν το ΦΑΙΔΡΟ κομμάτι της ιστορίας !!

Δεύτερον ας αφήσουμε την φαιδρότητα και να κρίνουμε τα λεγόμενα αυτής της πρότασης :
Εδώ τα πράγματα γίνονται ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ και ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ για την περιοχή και δείχνει την απόλυτη ΑΓΝΟΙΑ και την απίστευτη ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ των ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ του κειμένου!!!
Συγκεκριμένα :
-       Η σημερινή Σύμβαση του Αεροδρομίου ισχύει μέχρι το έτος 2025! Δηλαδή λήγει σε 12 χρόνια από σήμερα !!!
Δεν είναι δυνατόν η Επιτροπή του Αεροδρομίου να ζητάει απ΄ το ΣΗΜΕΡΙΝΟ Δημοτικό Συμβούλιο να κάνει σε 12 χρόνια <<πολιτική και νομική παρέμβαση ... στη νέα σύμβαση του αεροδρομίου με το Ελληνικό δημόσιο...>> !!!!!!!!
Αυτό το αίτημα πέρα από γελοίο είναι και εξόχως προσχηματικό!!!!
Το απόλυτα λογικό θα ήταν να έβλεπε και να εξέταζε η Επιτροπή του Αεροδρομίου, τι πρέπει να γίνει ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ και όχι σε 12 χρόνια!!!!!!!!!!

-       Όταν η 4η  πρόταση αναφέρει γενικώς την φράση <<... γύρω απ΄ τον χώρο του αεροδρομίου...>>, ποιο χώρο εννοεί;
. Το χώρο απ΄ το συρματόπλεγμα του αεροδρομίου μέχρι την Λ. Σπάτων - Αρτέμιδας;
. Το χώρο μέχρι τα 12 απαλλοτριωμένα σπίτια της Νεάπολης;
. Το χώρο μέχρι του ΄΄ Γέγου ΄΄;
. Ή μήπως το χώρο των 15.000 στρ. που έχει χαρακτηριστεί ως Ζώνη Περιορισμένης Ανάπτυξης ;
Οι συντάκτες του κειμένου έχουν ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ και ΓΝΩΣΗ για τι πράγμα πρόκειται;

-       Ας δεχθούμε, για να μην ξεφύγουμε τελείως από κάθε έννοια της λογικής, ότι οι συντάκτες της πρότασης όταν λένε <<γύρω απ΄ το χώρο του αεροδρομίου>> μάλλον θα εννοούν τα Σπαταναίικα 15.000 στρ. απ΄ τα 22.000 στρ. συνολικά της Ζ.Π.Α. (Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης)!

Όμως,
. Η Ζώνη Περιορισμένης Ανάπτυξης δημιουργήθηκε και προσδιορίστηκε ταυτόχρονα με την ΣΥΜΒΑΣΗ του Αεροδρομίου το έτος 1995!
.   Οι Χρήσεις Γης που ίσχυαν στην ίδια περιοχή ΠΡΙΝ το 1995 (πριν την υπογραφή της Σύμβασης), ήταν για μια μικρή ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ έκταση 200 στρ. απέναντι απ΄ του ΄΄Γέγου ΄΄ ΑΜΥΝΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ και για την υπόλοιπη έκταση  Ζώνη - Α - (Αγροτική Περιοχή) που ίσχυε ο Νόμος 707 / 77.
. Όταν δημιουργήθηκε το 1995 η Ζ.Π.Α., ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ απ΄ τις Αρχικές Χρήσεις Γης!!!!!!
Το τμήμα του Εντός Σχεδίου απέναντι  απ΄ το ΄΄ Γέγο ΄΄ παρέμεινε ως είχε, το ίδιο και οι Χρήσεις και δυνατότητες Δόμησης του Ν. 707 στην υπόλοιπη περιοχή!!!!!!!
Και μάλιστα, όταν το έτος 2003 δημιουργήθηκαν οι Χρήσεις Γης για όλα τα Μεσόγεια, αποδείχθηκε ότι η Ζ.Π.Α. (η οποία δεν ΄΄ πειράχτηκε ΄΄) είχε πολύ καλλίτερες Χρήσεις  και δυνατότητες Δόμησης απ΄ τις άλλες περιοχές που ίσχυε ο νέος νόμος του 2003!!!!!
Με βάση τα παραπάνω που είναι απόλυτα αληθινά και ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ,
Ερωτώ :
Οι συντάκτες αυτής της πρότασης πού ακριβώς είδαν τα <<μεγάλα προβλήματα που δημιούργησε η πρώτη σύμβαση όπως η χρήση γης..>> ;;;;;;

-       Είναι γεγονός ότι οι απαλλοτριώσεις για την κατασκευή του Νέου Αεροδρομίου της Αθήνας,  πραγματοποιήθηκαν με Νόμο τα έτη 1975 και 1976 !!!
Είναι επίσης γεγονός, ότι, οι απαλλοτριωμένες εκτάσεις που δημιουργήθηκαν το 1975 και το 1976 είναι :
. 13.500 στρέμματα αμπελώνων και ελαιώνων στις περιοχές ΄΄ Κιλίντρα ΄΄ και ΄΄Πάτημα ΄΄ όπου εκεί κατασκευάστηκε το Αεροδρόμιο!
. 1.500 στρέμματα περίπου χέρσου εδάφους, εντός  των οποίων υπήρχαν τουλάχιστο 200 μικρά αγροτεμάχια (οικόπεδα) στις περιοχές ΄΄ Ζάγανι ΄΄, ΄΄ Προγαϊδούρι ΄΄, ΄΄ Μπόσκιζα ΄΄, ΄΄ Μελίσσια ΄΄, ΄΄ Κιάφα ΄΄ , ΄΄ Βελανιδέζα ΄΄ και υπήρχαν και υπάρχουν τουλάχιστον 12 οικίες (όλες αυτές οι περιοχές σήμερα ανήκουν στο οικισμό της Νεάπολης)!
. 150  στρέμματα περίπου χέρσου εδάφους, εντός  των οποίων υπήρχαν τουλάχιστο 50 μικρά αγροτεμάχια (οικόπεδα) στις περιοχές ΄΄ Βελανιδέζα ΄΄, ΄΄ Χωράφι Ζαβού ΄΄, ΄΄ Σοχώρια ΄΄.
. 330 στρέμματα περίπου χέρσου εδάφους, εντός  των οποίων υπήρχαν τουλάχιστο 800 μικρά αγροτεμάχια (οικόπεδα) και υπήρχαν και υπάρχουν τουλάχιστον 20 οικίες, στις περιοχές ΄΄ Γκούρι Λάχι ΄΄, ΄΄ Μπουκουρίμα ΄΄ .
Είναι ακόμη γεγονός ότι, ΟΛΕΣ (μέχρι και το τελευταίο μ², σπιτιού ή αγροτεμαχίου) ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΗΚΑΝ !!!!!!
Όσοι ιδιοκτήτες δεν αναζήτησαν την αποζημίωση, αυτή βρίσκεται μέχρι και σήμερα στο Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων!!
Και τέλος, είναι γεγονός ότι, οι απαλλοτριώσεις δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την Σύμβαση του έτους 1995 !

Το θέμα με τις απαλλοτριώσεις βρίσκεται αλλού!
Βρίσκεται στο γεγονός ότι, κατά δήλωση δικηγόρων που έχουν ασχοληθεί με το θέμα, υπάρχει ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ του Αρείου Πάγου που λέει ότι <<όταν δεν συντρέχουν οι λόγοι απαλλοτρίωσης, τότε δύνανται να επιστραφούν τα αλλοτριωθέντα στους αρχικούς ιδιοκτήτες>>
Με δεδομένο λοιπόν ότι οι απαλλοτριώσεις που προανέφερα, εκτός του ακινήτου του Αεροδρομίου, συντελέστηκαν για να υποβαθμιστούν (΄΄ κοπούν ΄΄) οι λόφοι και να διασφαλίσουν την ασφάλεια των πτήσεων, αλλά αυτό ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ, παύει να ισχύει ο λόγος της απαλλοτρίωσης!!!
Εδώ και ΤΩΡΑ και γι΄ αυτούς τους λόγους χρειάζεται πραγματικά  <<Να γίνει πολιτική και νομική παρέμβαση του Δήμου μας..>> !!!!

Εν κατακλείδι, καταλαβαίνουμε όλοι μας ότι αν μια πρόταση γεμάτη από ανακρίβειες, λάθη και ανοησίες, γίνει ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ (της Δημοτικής Αρχής), όχι μόνο ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ κάθετα και άμεσα το ζήτημα, αλλά ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ σίγουρα και ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, οποιαδήποτε μελλοντική προσπάθεια γίνει για εξεύρεση λύσεων υπέρ του ζητήματος και των Δημοτών μας!
Έτσι, ως όφειλα, ζήτησα την ΑΜΕΣΗ απόσυρση της πρότασης και την ένταξη του θέματος ΄΄ως κανονικό θέμα΄΄ στην ημερήσια διάταξη της αμέσως επόμενης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου!

2o  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :
Όταν κάποια μέλη της Επιτροπής για τα θέματα του Αεροδρομίου, τα οποία ασχολήθηκαν με ένα (1) μόνο (τον θόρυβο των αεροπλάνων) απ΄ τα είκοσι (20) ΄΄καυτά΄΄ προβλήματα που έχει ο Δήμος και οι Δημότες μας με το Αεροδρόμιο και απέδειξαν ότι:
-       Δεν είναι ικανά να συντάξουν ένα στοιχειωδώς κατανοητό κείμενο,
-       Δεν είναι ικανά να εξασφαλίσουν την ελάχιστη σωστή και αντικειμενική πληροφόρηση και καταφεύγουν σε ψέματα, συκοφαντίες και ανακρίβειες, για να τεκμηριώσουν την όποια άποψή τους
-       Δεν είναι στοιχειωδώς ικανά να κατέχουν την ελάχιστη γνώση της ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, της ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ και του ΚΟΣΤΟΥΣ της λύσης του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ που οι ίδιοι προτείνουν,
τότε ΟΛΟΙ αυτοί θα πρέπει ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ !!!!
Θα πρέπει να καταλάβουν ότι θα είναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο χρήσιμοι στη δουλειά τους, στο σπίτι τους, στην παρέα τους παρά να συμμετέχουν ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ σε διάφορους κοινωνικούς  και μαζικούς φορείς (εν προκειμένω σε φορέα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης)!!!!

Β. ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΑΣ :
Στην 1η  παράγραφο λέτε : <<Η Επιτροπή Αεροδρομίου...... αποφάσισε στην τελευταία συνεδρίασή της να στείλει ένα έγγραφο προς όλους τους φορείς για το θέμα των ορίων θορύβου το οποίο στην συνέχεια να ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο το οποίο είναι καθ΄ όλα αρμόδιο..>>.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :

-       Όπως η κάθε Επιτροπή του Δήμου, έτσι και η Επιτροπή του Αεροδρομίου, ΔΕΝ αποφασίζει να στείλει ΄΄ ένα έγγραφο ΄΄ για το θέμα που εισηγείται για συζήτηση στη Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά στέλνει ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ για την τελική έγκριση!!
Και βέβαια το συγκεκριμένο ΄'ένα έγγραφο΄΄ απέχει παρασάγγας από το εισαχθέν θέμα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου !!!
Δηλαδή, ενώ το θέμα της συζήτησης ήταν <<... Λήψη απόφασης σχετικά με τα όρια ΄΄ Περιβαλλοντικού Συγκοινωνιακού Θορύβου ΄΄, του Δ.Α.Α. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ..>>, το εισηγητικό έγγραφο ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ για συγκεκριμένα όρια θορύβου!!!!!!
Και κατ΄ επέκταση και η απόφαση που έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο είναι ανάλογη!!!!

Στην 3η  παράγραφο λέτε : <<Η όλη εισήγηση στάλθηκε δυο φορές σε όλα τα μέλη της επιτροπής προς έγκριση>>
Οι εισηγήσεις των θεμάτων που συζητούν τα Όργανα του Δήμου, στέλνονται ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του Οργάνου και ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης!!!
Και αυτό γίνεται για την πλήρη και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ενημέρωση (πριν τη συνεδρίαση) των μελών που συμμετέχουν στα Όργανα!!
Μετά υπάρχουν οι τελικές αποφάσεις που δεν παραποιούνται και εισάγονται αυτούσιες για συζήτηση στην ΑΜΕΣΩΣ επόμενη Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου!!
Μόνο αυτή η Διαδικασία ΔΕΝ τηρήθηκε !!!! Όποιος ισχυριστεί το αντίθετο λέει ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ!!!! Στη συνεδρίαση πήγαμε ΧΩΡΙΣ Ημερήσια Διάταξη και ΧΩΡΙΣ Εισηγητικά Σημειώματα!!!!!!!

Στην 4η  παράγραφο λέτε : <<Αν και το έγγραφο αφορούσε ... τον θόρυβο του αεροδρομίου ... κρίθηκε σκόπιμο να ενταχθεί και εδώ το ... θέμα των απαλλοτριωμένων σπιτιών της Νεάπολης.......Μια πρώτη απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου όμως ώστε να ξεκινήσουν τα νήματα καθόλου δεν θα έβλαπτε. Αυτό εμείς θέλαμε.>>

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :

-       Εδώ είναι το ΠΑΡΑΛΟΓΟ !!! Η 4η  πρόταση απ΄ τις προτάσεις του εισηγητικού  ΄΄εγγράφου΄΄ προς το Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ αναφέρει για σύμβαση, για χώρο αεροδρομίου, για χρήση γης, ωστόσο ΔΕΝ αναφέρει πουθενά  για <<απαλλοτριώσεις σπιτιών>>, αλλά αναφέρει μόνο για <<απαλλοτριωμένες εκτάσεις στην περιοχή της Νεάπολης>> (πουθενά η λέξη ΄΄σπίτια΄΄)!!!!
Δηλαδή τα απαλλοτριωμένα σπίτια τα έχει παραλείψει εντελώς!!!!!!!
Τα εξαιρεί απ΄ το αίτημα της Άρσης της Απαλλοτρίωσης!!!!!!
-       Όταν λέτε : <<.... κρίθηκε σκόπιμο....>> και πιο κάτω <<... αυτό εμείς θέλαμε...>>, δημιουργούνται κάποια ερωτήματα :
. Από ΠΟΙΟΥΣ ΄΄ κρίθηκε σκόπιμο ΄΄; Οι ΄΄ κρίνοντες σκόπιμα ΄΄ δεν έχουν ονόματα ; Είναι μέλη της Επιτροπής ή εξωθεσμικοί παράγοντες;
. Οι ΄΄ εμείς ΄΄ που ΄΄ αυτό θέλαμε ΄΄, ποιοι ήσαστε; Δεν υπάρχουν ονόματα ;; Μήπως πρόκειται για τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας των Συλλόγων και τη Γραμματέα; Μήπως για τους προέδρους των τριών συλλόγων που αναφέρατε στην εισαγωγή του κειμένου σας; Πού θα πρέπει να χρεώσουμε αυτήν την απίστευτα άστοχη 4η  Πρόταση για να ζητήσουμε την ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ τους ΤΩΡΑ (!!) απ΄ την Επιτροπή του Αεροδρομίου;;

Στην 8η  παράγραφο λέτε :  <<Θέλουμε να καταγγείλουμε αυτούς που συκοφαντικά διαδίδουν πως η παράγραφος 4 που αφορούσε την Νεάπολη απαλείφθηκε εξαιτίας της Ομοσπονδίας>>.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :
Είναι γεγονός ότι η 4η  Πρόταση απαλείφθηκε κατόπιν τεκμηριωμένης ΔΙΚΗΣ μου Ένστασης, την οποία απαίτησα απ΄ το Πρόεδρο να τεθεί σε ψηφοφορία όπου πράγματι πλειοψήφησε και μειοψηφήσαν αυτοί οι συνάδελφοι που αναφέρετε στο κείμενό σας!!!
Όμως γεννώνται δυο (2) ερωτήματα :
-       Πώς είναι δυνατόν να καταγγέλλουν κάποιοι την Ομοσπονδία ότι ήταν υπεύθυνη για την εξάλειψη της 4ης  προτάσεως, όταν σαφέστατα παραδεχτήκατε ότι η πρόταση αυτή τέθηκε απ΄ την ίδια την  Ομοσπονδία στο εισηγητικό σημείωμα ;;
-       Ποιοι είναι αυτοί που καταγγέλλετε για ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ διαδόσεις;; Δεν έχουν ονόματα και ιδιότητα;;

3o  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :
Μετά απ΄ όλα αυτά που καταγράψαμε, θα πρέπει και στους πιο δύσπιστους να έχει γίνει απολύτως κατανοητό ότι,
-       Όταν απ΄ τα άτομα που ασχολούνται με τα κοινά, λείπει η ΕΜΠΕΙΡΙΑ και κυρίως η διαρκής ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ των όλων Εργασιών των Αυτοδιοικητικών Οργάνων και η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, και
-       Όταν η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ των αρμόδιων Αυτοδιοικητικών και κοινωνικών Οργάνων καταγραφής και Διεκδίκησης των προβλημάτων, παραπέμπει σε επίπεδο ΄΄ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ ΄΄,
Τότε,
όχι μόνο ΔΕΝ βάζουμε ΄΄ ένα λιθαράκι για την επίλυση των θεμάτων ΄΄, αλλά ρίχνουμε ταφόπλακες και σκεπάζουμε κάθε δυνατότητα τωρινής ή μελλοντικής λύσης των θεμάτων και των προβλημάτων!!!!

 Με τιμή
Χρήστος Τσαντήλας

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ - Ι -

1Η  ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ :

Όσοι Δημότες συμμετέχουν ενεργά και με οποιοδήποτε τρόπο στα δρώμενα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Δημοτικό Συμβούλιο, Νομικά Πρόσωπα, Επιτροπές, κ.λ.π.) ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ΠΕΙΘΑΡΧΟΥΝ άμεσα και ολοκληρωτικά τόσο στην σχετική ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ που διέπει την λειτουργία των διαφόρων Οργάνων της Τ.Α., όσο και στην υπάρχουσα Ηθική, Πολιτική και Κοινωνική ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ που έχει διαμορφωθεί εδώ και δεκάδες χρόνια μεταξύ των Αιρετών της Αυτοδιοίκησης!!!

2Η  ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ :
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ των Διοικήσεων των Νομικών Προσώπων αλλά και ΟΛΩΝ των Επιτροπών του Δήμου και ιδιαίτερα των Επιτροπών στις οποίες συμμετέχουν Δημότες ή Κοινωνικοί Φορείς, διέπεται ΝΟΜΙΚΑ και ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ απ΄ τις ίδιες ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ που Ισχύουν για το Δημοτικό Συμβούλιο!!
Έτσι, τα πιο ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ και ΕΛΑΧΙΣΤΑ  που ΟΡΙΖΕΙ ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ για τις Επιτροπές είναι :
1.      Να επανεκλέγονται στο τέλος της Διετίας της Δημοτικής Περιόδου, δηλαδή εντός του Ιανουαρίου (όπως η Οικονομική Επιτροπή, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής - Ε.ΠΟΙ.ΖΩ., οι Σχολικές Επιτροπές, η Επιτροπή Ονοματοθεσίας, κ.λ.π.) και όταν τεκμαίρεται ΠΡΟΦΑΝΗΣ δικαιολογία περί αδυναμίας σύστασης, το πολύ εντός του Φεβρουαρίου (όπως η Επιτροπή Διαβούλευσης η οποία δεν συγκέντρωσε το ελάχιστο ενδιαφέρον των Κοινωνικών Φορέων και των Δημοτών). Και αυτό, ανεξάρτητα απ΄ το χρόνο που δημιουργήθηκε στη διετία που πέρασε!!!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Σε αντίθετη περίπτωση (της μη ανανέωσης - επανεκλογής) η Επιτροπή θεωρείται ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΗ !!!!!!

2.      Να ψηφίζουν ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, τον οποίο επικυρώνει το Δημοτικό Συμβούλιο και τον οποίο (Κανονισμό) τον εφαρμόζουν υποχρεωτικά!

3.      Να συνεδριάζουν τουλάχιστον μια φορά τον μήνα!
Για τη Συνεδρίαση στοιχειωδώς ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ :
-       Η Πρόσκληση για την Συνεδρίαση να δίνεται τουλάχιστον 3 ημερολογιακές ημέρες πριν.
-       Η Πρόσκληση θα πρέπει να αναφέρει την ημερομηνία, την ώρα, τον τόπο και τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης.
-       Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να συνοδεύονται από εισηγητικά σημειώματα (Εισηγήσεις).
-       Επειδή τα πρακτικά των Συνεδριάσεων αποτελούν ΕΝΝΟΜΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΓΓΡΑΦΟ για κάθε νόμιμη χρήση, επιβάλλεται να μαγνητοφωνούνται οι συνεδριάσεις και στη συνέχεια τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά να ψηφίζονται, να τυπώνονται και να μοιράζονται !!
-       Όποιο μέλος της Επιτροπής απουσιάζει τρις (3) συνεδριάσεις και η Πρόεδρος δεν αναφέρει την αιτιολογία της απουσίας του, τότε αυτό το μέλος θεωρείται αυτοδίκαια ΔΙΑΓΡΑΜΜΕΝΟ και εκλέγεται ο αντικαταστάτης του ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και άμεσα απ΄ το Δημοτικό Συμβούλιο!
Για τις Αποφάσεις της Συνεδρίασης στοιχειωδώς ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ :
-       Να καθαρογράφονται τα ΑΠΟΦΑΤΙΚΑ (οι ψηφισθείσες αποφάσεις απ΄ τα μέλη της Επιτροπής) του κάθε συζητηθέντος θέματος και εντός 3ημέρου να στέλνονται στον Πρόεδρο του Δημ. Συμβ/λίου για να εισαχθούν στην Ημερήσια Διάταξη της ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου!
-       Να περιφρουρούνται οι Αποφάσεις, δηλαδή ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ αυστηρά, τα αποφατικά απ΄ την λήξη της Συνεδρίασης έως την εισαγωγή τους στα θέματα του Δ.Σ., σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση (επισύρουν την ποινή παράβασης καθήκοντος) δεν θα πρέπει να ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΙ (συμπληρώσεις, αφαιρέσεις, τροποποιήσεις, κ.λ.π.)!!!!!!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Αν μία ή περισσότερες απ΄ τις παραπάνω ΝΟΜΙΚΕΣ και Δεοντολογικές ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ δεν εφαρμόζονται, τότε οι Συνεδριάσεις θεωρούνται ΠΑΡΑΤΥΠΕΣ και οι αποφάσεις ΣΙΓΟΥΡΑ Άκυρες και πιθανώς ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ!!

Εν κατακλείδι,

Αν δεν λειτουργούμε ή δεν λειτουργήσουμε με βάση τις παραπάνω ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, τότε δυστυχώς για όλους μας, αποδεχόμαστε την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του σοβαρού, τεκμηριωμένου, εποικοδομητικού και κυρίως ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ διαλόγου!
Συνεδριάσεις που γίνονται ΄΄ εκ του συστάδην ΄΄ και με όρους ΄΄ πανηγυριού ΄΄, ΔΕΝ προσφέρουν τίποτα τόσο στον εντοπισμό, την ανάλυση και την κατανόηση των προβλημάτων που πραγματεύονται, όσο και στην επιλεγμένη λύση και την παρακολούθηση της  υλοποίησης αυτής της λύσης, ούτε εξυπηρετούν σε τίποτα το Δημόσιο Συμφέρον!!!
Και πέραν των παραπάνω, θα πρέπει σοβαρά να συνυπολογίσουμε ότι υπάρχουν σαφέστατες ΑΣΤΙΚΕΣ και ΠΟΙΝΙΚΕΣ Ευθύνες για όλες τις αποφάσεις και τις ενέργειες που πραγματοποιούνται απ΄ τους Αιρετούς!


Με εκτίμηση,
ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ